سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ها
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
هنگامی که مؤمن فقیه می میرد، شکافی در اسلام پدید می آید که هیچ چیزآن را پر نسازد . [امام صادق علیه السلام]
نویسنده : فاضل:: 89/1/19:: 2:24 عصر

 

عزیزترینم تمامی سلامها بر تو باد

 

پاک ترینم تمامی عشقم نثار تو باد

 

بهترینم عشقم را و تمامی وجودم را به زیر پاهات می ریزم

 

و بوسه های عاشقانه ام را به تو تقدیم میکنم

 

به تو که با تولدت در قلبم زندگی دوباره به دل خشکیده ام دادی

 

و در این روز زیبا اعتراف خواهم کرد که عاشقانه می پرستمت 

 

 

26 تیر ماه یکی از بهترین روزهای خداست

 

عشق من . . .تولدت را با تقدیم هزاران گل زیبا تبریک میگویم

 

به اندازه تمام دوست داشتنیهای عالم دوستت دارم

 

و در کنار تو بودن زیباترین لحظه زندگی من است

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

5678:کل بازدید
1:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
درباره خودم
عاشقانه ها
فاضل
وبلاگی مخصوص افرادعاشق
لوگوی خودم
عاشقانه ها
اشتراک